Thursday, September 4, 2008

jErAwAt kOO~~

mantuk!!
sangatla mantuk skang ni..
sik kol 9 kne anto shajahan,,,
hmm...sok anto toggle jugak!!
bile aku nk siapkan sume ni???
aloo....kemalasn aku da bertambah ni...

hmmm......
buwsan2!!!
im sicked of this life...

bile otak da blur..
mule la ayt tunggang langgang...
bile ayat tunggang langgang..
mule la ayat merepek...
bile ayat merepek da kluar...
abesla susunan metafora...
alam flora pon sure klah....

owh!!!
my bilik is so dark...
i need light...!!
tp aku kan si pemalas...
mals sungguh mau bukak lampu...

shajahan!!
ish silap....mr. shajahan dear!!
hope2 dia lupe kul 9 dia nak repot..
hehehehe..adela can aku anto lambat...

TOOL DESIGN!!
subjek ntah ape2..
aku blaja macam xblaja,,,
aku mcm xblaja lagi la mcm xblaja...
pleng malasla aku time kuiz..
huhuhu..mule la start menggelabah..
mcam labah2 al gamaknye...

BATMAN!!
bukan mainan atau cobaan...
huhu..secare separa sedar..
lisan yg aku titipkn pada si lynn menimbulkan kemarahn di jiwe batman!!
apekah tindkan si keluang ini selanjutnye??
huhu,...tu lah...
mulut rajen sngt bercerita...
tambahla BALA....
walaupon xbeniat ape2....
last2 menimbulkan kekacawan hubungan org plak..
ish2...insafla whi eim oi!!!

BAZAR!!
again aku jejakkn kaki di bzar ramadhan..
kali ni...trjumpe lak mafia skula aku..
huhu..time bwak kete leh plak dia pnggil name aku...
mau nye aku xterbabas..
xpe2...aku PRO!!
so act like PRO...

sebenanye..aku pon xtaw kesinambu ngan citer aku ni..tapi yg penting nye yang aku nk sampaikan kat cini is....AKU MANTUK!!...gudnyte sumew....

1 comment: