Monday, October 27, 2008

selamat ari raye

3BMFR MENYERBU RUMAH ENCIK AKRAMIN DENGAN JAYANYE....

pada bape haribulan yg lepas..ari sabtu...tarikh xingat..tp yg aku ingat lepas TALK PTD...encik akramin menjempot kami sekelas kerumahnye untuk jamuan hari raye...khabar berita ini dismpaikan oleh fifi yg tidak sbar untuk mkan free..bwah ni caption time majlis tuh berlangsung...



spotted!!gambarajah mereka yg kelaparan..MIDI,BOB,EJOE,FIFI(menunjukkan belakangnya),DLL..

muke2 org yg gembire bile aku ckap...NK LETAK PIC NI KAT BLOG...sume sengih nk lebar2..haha...lwak tol...:p..


caption 3!!barisan2 tentera yg sudah kekenyangan....sume prut da buncit2 da...uish...mkn free sape xnak..:P

bergmbar dgn tuan rumah -> ENCIK AKRAMIN...
actually aku pon xpaham asal budak2 ni (termasuk aku) xpandang kamera...haha...konpius!!
thanks a lot pada ENCIK AKRAMIN coz sudi jempot kami sekelas...di harap thun2 depan kami dijempot lagi..hehehe...spageti besh!!!tahun depan satay pon bes gak...huhu
..SELAMAT ARI RAYE...
MAAF ZAHIR BATIN

2 comments:

  1. openhause x ajak aku

    isk isk isk

    sadis

    ReplyDelete
  2. ko la..
    aku ajk mcm nk datang je,,
    bejuta kali ajk pon ko xmo..huhu...
    sedeh2...

    ReplyDelete