Wednesday, July 22, 2009

kisah fifi dan JJ card day

^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: fifi online x?
chronogarbage: tidak
chronogarbage: hahahaha
chronogarbage: padan mukle
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hehh
chronogarbage: fifi merajuk
chronogarbage: hahahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: asal?
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: tnye dia..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: esok jadik x?
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: kompem la weh JJ card day
chronogarbage: fifi langsung berkata, "terbaekkkk...aku nak mempergunakan kau...hahahha"
chronogarbage: lalu...
chronogarbage: lalu afifi menyambung kerja lukisannya...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: suh dia wat kn aku lukisan satuu
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: kalo x..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: esok xjdik g
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku nk wat lukisan
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: amacam?
chronogarbage: dan afifi menggetus keras, "aku ada lukisan kejuruteraan...hahaha"
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: yela
chronogarbage: sambil menikmati air oat buatan sendiri beliau
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: lukisan kejuruteraan yg md dan nak tuhla
chronogarbage: afifi terus menjerkah keras' "siapa mad dan tu??!!!lawyer??magistrate??doctor??"
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: mlas layan
chronogarbage: dan beliau langsung mencucuh rokok nya tanda protes
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: nk JJ card wat care nak..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: kalo x..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: cancel
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ugut neh~
chronogarbage: aku taip ape die cakap je ni
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ahhaa
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ko ckp jela camtuh kat dia
chronogarbage: afifi langsung mengekek bercampur rayu, " hahahaha...tolonglah daku ini...aku hidup sebatang kara...di hujung sungai hutan lipur gunung senyum.."
chronogarbage: lalu afifi meneruskan pelajaran lukisan kejuruteraan beliau bersama nas dan saiful
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: haha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hmmm..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: esok start kol 8pg
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: dia nk g kol bape?
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: jempot aku kat umah
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: haha
chronogarbage: "nanti aku belanja makan roti canai pukul 5 petang yang sedap itu...hahahah", afifi cuba merasuah..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: roti canai katne?
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: xnk roti canai bedah
chronogarbage: "roti canai yang kau tambah tadi 5 petang", jawab afifi
chronogarbage: "kalau macam itu, roti canai kassim pasti terbaik dari ladang", seloroh afifi
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: tuh roti canai mak aku la sengal~
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: fifi...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: nak g kol bape ni??
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku bg kad je la
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: nnti da abes shopping ko pulangkn blek je la
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ok?
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: mlas plak aku nk ikut ko shopping
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
chronogarbage: fifi mengekek kecil lalu berseloroh, "baru la gurlsss..."
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku gurls yg mlas shopping
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: harap maklum
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku xde bnde nk bli la weh
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: kang g sane abes mase aku
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: nk wat lukisan g neh
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: xsiap..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: bnyak keje la plak
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: amek kad jekla..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: tp ko kne blnje aku sarapan dan roti canai kol 5ptang
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hhaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ok?
chronogarbage: "ok!! kalau kau nk roti basah pon kitorang boleh beli", afifi meyakinkan
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: pala~
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: tuh mak aku leh blikan la..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: xpyah ko pon xpe
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ko nk g kol bape?
chronogarbage: afifi mencuba untuk menipu, "aku kata roti canai, bukan roti basah...ash salah tulis"
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: sengal dow~
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: makcik nk g kol bape mkcik
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku kne set timer nk bgun nehh
chronogarbage: "pukul sembilan..itu pun kire ok...klo ko nak mc value lunch", fifi cuba merasuah utk kali kedua
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: nak2
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ok gak..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: kol 9
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: mc value lunch ok??
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: rasuah kali ni berjaye la
chronogarbage: "terbaekkk!!!datang sini secepat mungkin", bangga afifi setelah rancangan mempergunakan eim sukses sepenuhnya...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: h,,,
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hmmm
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: apela naseb aku kn
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: dapt kawan...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: suke gnekn kawan sdri
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^:
chronogarbage: afifi cuba menenangkan, "tak payah lah kau bersedih hati...mc value lunch pasti menati!!anda ingin mencuba??" yakin afifi sambil menjulang tangannya ke atas
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahahah
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: ok2...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: aku nk yg pleng mahal
chronogarbage: "OK!!!mc value lunch paling mahal!!hahaha", tawa afifi girang kerana mengetahui harga sebenar mc value luch tak lah setinggi mana..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: haha..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: xla tinggi mne kalo tmbah aplle pie..vanila shake gn bubur ayam
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: haha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: side dish
chronogarbage: afifi berdiri lalu bertegas,"itu tak termasuk dalam perjanjian!"
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahaha
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: xkire
chronogarbage: tak elok melanggar janji..nanti buta IT", tambah afifi
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: mcValue lunch aku termasuk tuh semua
chronogarbage: "tak pernah dalam sejarah mc value lunch...", kata fifi sengaja menggantungkan ayatnya...
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: tuh mcValue aku la..
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: sukeati aku la~
chronogarbage: "ikut suka hati kau lah...tapi kalu aku makan megi, aku x dapat 4flat..aku tak tahu lah", keluh afifi cuba mengharap simpati
^_^bOODaRk_ChOmeYL^_^: hahahaha
chronogarbage: lalu afifi keluar masuk bilik air tanda resah

Last message received on 22/7/2009 at 11:25 PM

3 comments:

  1. tau tk disbb kan kad jj tu la kami tk pi klas mat dan..!!!! wachaaa

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    shah: sape suh hang ikut fifi~

    ash : cerpen tebaik wehh~

    hehehe...

    ReplyDelete