Sunday, August 9, 2009

annoying

getus hati

" Kenapa mesti begini? "

getus bicara

"Ahh~Aku benci kamu"



Lidah boleh menipu..Hati?Rasa?


Jawapannya ada pada diriku? Mungkin..


Walau sejauh mana pun aku cuba lari, bayangmu selalu menghantui..



Ya Allah..Ampunilah hambamu ini..Atas segala dosa-dosa yang ku lakukan..Berilah Aku peluang berubah Ya Allah..

dosa-dosa ku membuat kita terpisah dan......
"Jangan ganggu dia lagi", bisik akal.
"Jangan bergaduh lagi", bisik hati.
"Ah~persetankan semua", luah bicara.




Egoiskah aku?

4 comments:

  1. aku x faham bahase sastera ko

    ahahahah

    ReplyDelete
  2. huhu~

    keliru...haih!

    berkata kasar mengelak diri terluka

    tapi...

    org yg dikasari..hatinya?

    hmmm...:(

    ReplyDelete
  3. huhu~

    keliru...haih!

    berkata kasar mengelak diri terluka

    tapi...

    org yg dikasari..hatinya?

    hmmm...:(

    ReplyDelete